شناسه : 29489
نویسنده : استان خراسان شمالی
عکس

 

به گزارش خبرگزاری بسیج محمد خدابخش در گفت‌وگوبا خبرنگار ما در خراسان شمالی با اشاره به آغاز هفته قوه قضاییه اظهار داشت: حقوق‌دانان بسیجی برای هرگونه همکاری با بخش‌های حقوقی و قضایی استان آمادگی دارند.

 

وی عنوان کرد: سازمان بسیج حقوق‌دانان به عنوان متولی تخصصی بسیج در عرصه حقوق و قضا که طی سالیان گذشته و به ویژه در برنامه گ‌های جاری، بخش مهمی از فعالیت خود را به کمک به افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور اختصاص داده و براساس تجربیات گرانقدر و مثمر ثمر چندین ساله، آمادگی خود را جهت همکاری و مشارکت روز افزون با بخش‌های مختلف دستگاه قضایی در حوزه‌های متفاوت اعلام می‌کند.

 

خدابخش گفت: حقوق‌دانان بسیجی آماده همکاری در حوزه‌های «آموزش همگانی حقوق»، «شناسایی، جذب و آموزش حقوق‌دانان تراز انقلاب اسلامی» به منظور نقش آفرینی مؤثر در عرصه‌های مورد نیاز کشور، «مطالبه‌گری حقوق عامه»، «مبارزه با فساد» و «پیشگیری از وقوع جرم»در راستای تبیین مواضع و ایجاد گفتمان مشترک در راستای مقابله هدفمند با چالش‌های حقوقی و قضایی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بایسته‌های حقوقی وقضایی و همچنین سایر همکاری‌های لازم در عرصه‌های مورد نیاز دادگستری هستند.

 

 

 

وی افزود: هفته قوه قضائیه که همزمان با سالروز گرامیداشت یاد و خاطره مجاهد نستوه، متعهد و متفکر انقلاب اسلامی، شهید دکتر آیت‌الله بهشتی و سایر شهدای والامقام دستگاه قضایی است و فرصتی مغتنم جهت تکریم و تجلیل از تلاش‌های قضات، مسؤلان و کارکنان خدوم این نهاد است.

 

 

 

خدابخش گفت: مجاهدت و ایثار در طریق احقاق حق مظلومان، بسط و گسترش عدالت، تلاشی ارزشمند در راستای رسالت انبیا و ائمه معصومین(ع) و در مسیر سبز انتظار حضرت مهدی موعود(عج) است و لذا بر همه ما فرض است تا از افرادی که در این راه پرفراز و نشیب خدمت می‌کنند، تقدیر و تشکری به قدر بضاعت به عمل آوریم.

 

انتهای پیام/محسن محمدی

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.