شناسه : 34157
نویسنده : استان خراسان شمالی
عکس
1

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی: ساماندهی وضعیت پرواز‌ها در استان می‌تواند باعث توسعه صنعت گردشگری شود

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی بر ساماندهی وضعیت پرواز‌ها در استان باعث توسعه صنعت گردشگری شود

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان خراسان شمالی ،حجت‌الإسلام والمسلمین براتی زاده رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در دیدار مستوفیان مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت:ارتباطات در دنیای امروز نقش کلیدی دارد و ساماندهی وضعیت پرواز‌ها می‌تواند توسعه و بهبود شاخص‌های عملکردی صنعت گردشگری را به همراه داشته باشد.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی اظهار کرد: برای توسعه استان لازم است با وحدت و همدلی گام‌های بلندتری برداریم و جایگاه استان را ارتقا و بهبود بخشیم و به نظر می‌رسد برای تحقق این هدف در درجه اول باید در خصوص جذب اعتبارات ملی بطور مضاعف تلاش‌های جدی صورت پذیرد.

حجت الاسلام  والمسلمین براتی زاده بیان کرد:حوزه گردشگری یک ظرفیت و در عین حال فرصتی بسیار مناسب و ارزشمند است و با توجه به قرارگیری این استان در مسیر بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) در صورتی که بتوان زیرساخت‌های لازم از قبیل راه دسترسی و ارتقاء و توسعه کمی و کیفی پرواز‌های فرودگاه را بخوبی برقرار و فراهم کرد، رسیدن به نتایج مطلوب دور از دسترس نخواهد بود.

وی تصریح کرد: وضعیت محور‌های مواصلاتی و مشخصا جاده‌ها و راه‌های دسترسی در استان چندان مساعد نیست و متأسفانه در این حوزه ضعف‌های اساسی وجود دارد. بطوریکه با اشتهار بخش‌هایی از محور بجنورد-جنگل گلستان موسوم به "جاده مرگ" و اشاعه و نهادینه شدن این نوع تلقی و متعاقب آن کاهش انگیزه‌های مسافران در انتخاب این مسیر جهت عزیمت و سفر به مقصد مشهد مقدس، صنعت گردشگری خراسان شمالی با تهدیدات، مخاطرات و آسیب‌های بسیار جدی مواجه شده است.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی با بیان اینکه تداوم روند پیگیری موضوع تکمیل پروژه محور بجنورد - جنگل گلستان و نیز ساماندهی وضعیت کمی و کیفی پروازها می‌تواند به‌سرعت بخشیدن سازوکار رفع این مشکل کمک کند، بیان کرد: پیگیری‌های غیر مستمر و متعاقبا اقدامات میدانی کند، ناکافی و منقطع، به منظور اصلاح مشکلات این محور تاکنون باعث شرمندگی مسؤولان در برابر مطالبات بحق مردم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده گفت:قطعاً جلب رضایتمندی مردم از طریق ارائه خدمات شایسته حاصل می‌شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در موارد مقتضی از ظرفیت دستگاه قضایی و ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان در مسیر رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری بهره‌مند شوند.

در ابتدای این دیدار مستوفیان، مدیرکل میراث فرهنگی گزارشی از روند سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری به‌منظور ایجاد اشتغال و بعلاوه فرایند پیگیری‌های صورت‌گرفته در خصوص تکمیل پروژه محور بجنورد - جنگل گلستان ارائه کرد

عکس ها
2

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.