شناسه : 34158
نویسنده : استان خراسان شمالی
عکس
1

دادگستری خراسان شمالی از تعطیلی 24واحد تولیدی جلوگیری کرد

رییس کل دادگستری خراسان‌شمالی گفت: دادگستری کل استان پارسال از تعطیلی ۲۴ واحد تولیدی با اشتغالزایی ۱۵۰ نفر جلوگیری کرد

 به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان خراسان شمالی ،حجت الاسلام رضا براتی زاده  چهار واحد تولیدی راکد با اشتغال ۸۵ نفر نیز با ورود دادگستری کل استان احیا و به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: احیای واحدهای تولیدی و کمک به فعالیت صنایع با پرداخت تسهیلات و یا با حل مشکلات مدیریتی محقق شده است.

حجت الاسلام براتی زاده گفت: بیشتر این واحدها در حوزه های صنعتی، کشاورزی گردشگری، فولاد، پرورش ماهی، خدماتی، تولیدات قند و شکر، فرآورده های لبنی، اسید، کود شیمیایی، نهاده های دام و طیور و فرش فعالیت داشتند.

رییس کل دادگستری خراسان‌شمالی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سال های اخیر به موضوع تولید و اشتغال توجه بسیار داشته اند و نامگذاری سال به نام جهش تولید با مشارکت مردم نشان از اهمیت موضوع اقتصاد در جامعه دارد که از این رو باید تلاش کنیم تا مشکلات واحدهای تولیدی برطرف شود.

حجت الاسلام براتی زاده خاطرنشان کرد: رونق تولید با مشارکت مردم میسر خواهد شد بنابراین باید با تلاش مسوولان، موانع فعالیت واحدهای تولیدی شناسایی و برطرف شود.

وی افزود: سال گذشته ۷۰ نشست در قالب جلسات اصلی ستاد استانی و ذیل کمیته های فرعی و همچنین از طریق دبیرخانه ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل با ۶۹ دستور کار برگزار شد که این نشست ها ۷۵ مصوبه داشت.

حجت الاسلام براتی زاده ادامه داد: ۳۶۵ نفر از سرمایه گذاران و فعالان بخش تولید در این مدت با حوزه ریاست ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دیدار و مسایل و مشکلات خود را مطرح کردند.

رییس کل دادگستری خراسان‌شمالی گفت: ۶۹ فقره پرونده حمایتی نیز در دبیرخانه این ستاد تشکیل و با بررسی ها ۵۰ فقره پرونده مختومه شد.

خراسان شمالی دارای ۹ شهرک و ۹ ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی است.

۳۲۷ واحد صنعتی در نواحی و شهرک های صنعتی این استان جواز بهره برداری دارند که میزان اشتغالزایی آن ها چهار هزار و ۹۱۱ نفر و میزان سرمایه گذاری در این واحد ها نیز هشت هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال است.

خراسان شمالی با 10 شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است

عکس ها
2

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.